Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

K.O.mmentátor rovat: 31. rész

2010.07.12. 18:46 - Je m'appelle Théo

Címkék: pc sport foci vb fifa 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr412146183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szab15 2010.07.14. 13:37:38

Nagyon jó meccs volt !!! Hát azért elég nagy baki volt ez a FIFAtól hogy ha jól láttam akkor 1 perc volt a hosszabítás és kb még 4 percig tartott a videó!! :D

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.07.14. 14:30:24

Röhejes ám a Fifa hosszabbítási rendszere. 1 perc játékidóben = 5 perc valós időben? Amikor elvileg 90 perc= 8/12 igazából? (beállításoktól függ, nemtudom, te 4 vagy 6 perces félidőt szoktál játszani - bár gondolom 4-eset.

TGyuri007 2010.07.14. 23:58:39

Hatalmas meccs volt :D
végén: "Diego Forlan ismét támadhat, szerintem ebből megint gól lesz!"
xd nagy beszólások voltak, még sok ilyet:D

Kolonel 2010.08.06. 22:41:05

Jee, nem hittem volna, hogy más is csinál FIFA meccses kommentárokat rajtam kívül. :)

Pár jótanács:
1. ha a beállításoknál a kapus szintjét lejjebb veszed profira, meg a játék tempóját lassúra (igen, én sem értem, miért, csak kísérletezéssel jöttem rá), akkor nem fognak állandóan unalmas 0-0-t játszani két gép által irányított csapat is, hanem jó meccseket.
2. Müller és Boateng is betehető a német válogatottba (sőt, bármely német játékos, aki szerepel a programban) a Csapat Kezelése/Nemzeti Válogatott menüben.

Ez a hosszabbítás amúgy tényleg fura, nálam 2 éve egy Holland-Lengyel EB meccset nem volt hajlandó lefújni a bíró, mert Van Nistelrooy állandóan gólt lőtt (viszont volt, hogy egy valós idejű perc is eltelt két gól között). 4-2 volt a 90. percben, és 7-2 lett a vége. :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.06. 22:54:49

@Kolonel: a beállítási tippet köszi:) am tudom, hogy be lehet rakni őket, sztem csak link/lusta voltam először berakni őket...vagy nem tudom.... am mi az oldalad címe?

Kolonel 2010.08.07. 09:39:33

@Je m'appelle Théo: Nincs oldalam, csak úgy hobbiszinten csinálom, meg rendes technika hiányában (valamiért nem működnek rendesen a felvevőprogramok, meg a mikrofonom sem a legjobb) a nagyját fel sem veszem, így mindössze excel táblák, meg pár VHS-felvétel tanúskodnak az eredményekről.

Egyébként 2006 óta játszok minden VB-t, EB-t, BL-t és UEFA kupát/Európa Ligát, szóval van gyakorlatom. Amúgy most kedvet adtál, lehet felveszek egy meccset, ha a technika engedi. (Már régen próbáltam, utoljára két operációs rendszerrel ezelőtt.)

Kolonel 2010.08.07. 13:35:51

@Je m'appelle Théo: Kösz a bíztatást. Kipróbáltam ma, és működik rendesen, fel is vettem egy meccset gond nélkül, viszont utána másik problémába ütköztem: 4,4 giga.
Ennyi volt a (hatperces félidejű) teljes nyers anyaga (minimális felbontással). Persze át tudom konvertálni kisebbre (wmv-be próbáltam), de egyrészt a konvertálás 100 percig tartana, másérszt az a kisebb is vagy 200 MB lenne, amit az én neterőségemmel (gyors számításom szerint) 111 percbe kerülne feltölteni.
Mit tudnék tenni? Te hogy oldod meg?
süti beállítások módosítása