Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

négyszemközt with Kiki (vol.2.)

2013.01.23. 17:00 - Je m'appelle Théo

Címkék: négyszemközt

Csapó2. Újra interjúzunk Chelsea17-el, aki azóta már nevet és szakmát is váltott. Mi történt az utolsó interjú óta vele? Milyen pályára került? Ez lesz az elkövetkező pár sor tartalma. (Az ISC, valamint Kiki dalát a bejegyzés végén találjátok....gondoltam megjegyzem, hogy aki lusta olvasni, az hol találja a lényeget)

Théo: Szóval, kezdjük a szokás hatalmával. Aki nem ismerne, annak egy rövid bemutatkozást lehetne?  (Név, kor, lakhely stb.)

Kiki: Sziasztok! Nagy Krisztiánnak hívnak, Szombathelyen élek születésem óta :) 17 éves vagyok jelenleg, de nyáron betöltöm a sokak által várt 18. életévem :)  Nagyon sok minden érdekel, a videó szerkesztéstől elkezdve  a labdarúgáson keresztül, a kommentátorkodáson át a zenéig, ami szerintem mindenkinek egy meghatározó pont az életében! Hisz zene nélkül mit érek én?!

A régebbi olvasók emlékezhetnek Chelsea17-re, a kommentátorra. Most milyen néven és milyen szerepen ismerhetünk téged?

Nagyon jó érzés, megint itt lenni és interjút adni Theo-nak. Ugye amint írta, a legutóbbi ilyen esetben még Chelsea17-ként ismertetek, kommentátor tanoncként, most ezekről a változásokról fogunk beszélgetni Theo barátommal az elkövetkező időben. Mint a  kíváncsiskodó fiatalok én is próbálkozom most a zenéléssel. Ez tulajdonképp még nagyon az elején tart, elég kezdetleges , amatőr szinten vagyunk még, de mint zenekedvelők, nagyon hajtunk most hogy ez a dolog minél nagyobb fokozatokra lépjen, hát a névváltás igazából nem nagy dolog, a saját becenevemet használom ami ugye simán csak Kiki 

Kezdjük apránként. Hogy született az ISC formáció? Rögtön egy rap csapatnak készült, vagy hogy fogtatok neki? Kik a tagjai?

Igazából ez nem készült egyáltalán semmi konkrétumnak,  a tagjai : legjobb barátom Molnár Szilárd és a kedves bátyám Nagy Tamás, ez az egész úgy indult hogy mi így hárman nagyon jól kijöttünk egymással mindig, és hát el jártunk bulizgatni együtt. Amikor egyikőnk életébe sem volt barátnő nagyon sokat mászkáltunk csak így hárman és hát kitaláltunk egy nevet igazából. A zenéléssel már az elején próbálkoztunk, de akkor nem vettük rá magunkat felvételre, ez most először a ’Lebegés’ c. számunkkal valósult meg, ami tudjuk hogy nem egy profi munka, de javulni kell mindenben!

Amatőr (itt most ne a minőségre asszociáljanak az olvasók, hanem a dologhoz való hozzáállásra, illetve a technikai képzettségre gondoljatok) előadóként fogtatok neki, vagy már valamelyikőtöknek van tapasztalata az éneklés terén?

Én és Szilárd teljesen tapasztalat nélkül vágtunk most neki a szöveg írásnak és az éneklésnek \ rappelésnek is. A bátyám 2007-ben már kiadott egy kisebb albumot \EP-t\ amit egy akkor jól menő közösségi portálon osztott meg az emberekkel, úgyhogy közülünk igazából ő az aki tapasztalt, és szövegeket is írt már. Mi most „szűzen” vágtunk neki. És amint már írtam a Lebegés lett az első próbálkozás valamint az Egyedül , a szóló produkcióm.

Mikor döntöttetek az első projekt elkészítése mellett?

Igazából , ugye  az első számnak én álltam neki először.  Szereztem egy alapot  Farhan Khan-tól a youtube-ról , és erre kezdtem írni egy szöveget. Megírtam a refrént és gondoltam majd a srácok jönnek utánam 2 rap résszel, ami kb a Lebegés c. számban meg is valósult. Igazából onnan jött hogy most neki állok szöveget írni és kipróbálom magam a zenei szakmában , amikor megnéztem Justin Bieber-nek a dokumentumfilmjét, ez nem vicc , lehet röhögni, de hatalmas plusz motivációt ad ez a srác! A filmben ez jól látható, mindenkit arra ösztönöz, hogy miért ne próbálja meg?! hisz veszteni valója ebből nem lehet.

A témaválasztás hogy jött? Én is szoktam írni és nálam a saját élmények az erősebb témaadók, ami gondolom a dalszövegírásnál még erősebb.

Hát igazából a témaválasztás onnan jött hogy én mindenképp az érzelmes számokat szeretem. Szóval aminek hangulata nagyon jó, lírikus és ezért szerettem volna egy ilyen refrént írni, a srácok része igazából a mai világ állását írja le, a pénztelenség, a gátak, amiket az élet állít elénk, és hogy ezt mindig le kell győzni, soha nem szabad feladni.

A szöveget együtt írtátok, vagy ki a felelős a szövegekért?

Az első számban én a saját részemet és a Szilárd szövegét írtam, a bátyám kivette a részét a szövegírásból és a saját részét úgy ahogy van megírta. A második számunkban mi így közös lesz már mindenki saját érzéseket, szövegeket fog írni. A címét elárulom, hogy addig is aki várja, legalább ennyi tudjon, szóval ’Az Érzés ami legbelülről szól’ lesz a címe. Szerintem nagyon szép dal lesz és motiváló!

Eddig milyen a dal megítélése?

Hát akinek mutattam és visszajelzést is adott róla igazából, az azt mondja hogy kezdetnek nem rossz, és hogy valahonnan el kell indulni, lehet ez még sokkal-sokkal jobb is, ne adjuk fel és hajtsunk, hogy minél jobbak legyünk és ezt is fogjuk tenni. Tudjuk hogy nem a legjobb minőségű sem a mikrofonunk sem pedig a hangunk , de sok gyakorlással jobb lesz. Kaptunk persze dislike-okat Youtube-on amit teljesen megértek, és elfogadok, de hát melyik énekes videója alatt nincsenek?!

Terveztek „komolyabb” projekteket? Például saját lemez, vagy videó klip?

Igen mindenképpen, videó klipre már konkrét ötlet is van, saját lemez, hát ahhoz még kell egy pár dal, de nagyon jó lenne. Mindenek előtt, első sorban a zene minőségén szeretnénk dolgozni, hogy aztán profibb munkát adhassunk ki a kezünk közül. És stúdiózást is tervezünk persze, ahol a minőség javulhat igazán.

Szerinted milyen jövője lehet ennek a csapatnak?

Fuh, hát a többi kérdéssel ellentétben ezzel nagyon megfogtál. Szerintem nagyon sok tehetség van Magyarországon, akit nem vesz észre a Világ, én azt mondom, hogy minél több dalt kell legyártani, minél jobb minőségben , minél több odaadással és ennek előbb-utóbb meglesz a maga gyümölcse.

Most egy kicsit koncentráljunk rád. Az ISC projekt mellett készült el a saját számod, vagy inkább a csapathoz kötve?

Hát a főbb projekt az I.S.C. név kiemelése az ismeretlenségből, ez a szám konkrétan egy embernek, szól akinek szerettem volna így is kifejezni az érzéseimet, és egy szombat este jött az ihlet a szövegre, az alapra és megírtam ezt a dalt neki.

Kinek szól ez a dal?

Ez a dal a barátnőmnek szól, akinek nagyon-nagyon sokat köszönhetek! Ezúton is szeretném neki megköszönni!

Róla árulnál el, egy-két dolgot? (ha publikus)

Erről nem szeretnék nyilatkozni, csak annyit hogy Nagyon Szeretem!

Beszélgettünk korábban a tetkókról (igen, szoktunk privátban is beszélgetni, amit ti, olvasók nem láthattok). ISC tetkó várható?

Hát ez még a jövő zenéje. Hamarosan elkészül a 3. tetoválásom, lehet, hogy most egy időre leállok vele, ha később úgy hozza a sors, hogy mi még együtt leszünk mint testvérek, barátok , akkor persze, helyet kap rajtam hogy örökös jel legyen.

Még egy kis magán, illetve személyes érdekeltség. Fogsz még kommentálni?

Hát, ha esetleg kapnék egy felkérést tőled, hogy szálljak be különkiadás alkalmával vagy bármikor egy meccsre, szívesen, de úgy mint Chelsea 17, letettem a mikrofont! De mindenkinek, aki annak idején nézett és hallgatott, attól most is ezt kérném csak más formában! J Köszönöm srácok!

Nos, a záró kérdés talán már el lett lőve az első interjúnkban, de ez már szokás lett. Mi a véleményed a Theo’s Blogról? (esetleg a többieket is megkérdezheted erről)

A véleményem továbbra is változatlan! Nagyon jó blog, az egyik legjobb amit ismerek,  a legjobb dolog benne, hogy a játékbemutatók mellett a foci is helyet kapott ami nagyon közel áll a szívemhez. Azt szeretném ezúton is kérni tőled, hogy a jövőben kicsit frissítsd fel az oldalt, jöjjenek játék bemutatók, meccsek és miegymás, mert már nagyon várom! 

Örülök, hogy újra tollvégre foghattalak és remélem gyümölcsöző lesz a munkátok. Sok  sikert és sok hallgatót nektek srácok!

Én is nagyon örültem hogy ismét itt lehetettem. Remélem sok embernek segíteni fog ez a kis interjú ,ha esetleg valamit nem értene velem\velünk kapcsolatban. Nagyon tehetséges vagy Theo, mint kiderült riporterként is! Így tovább és mindenhez sok sikert kívánok az életben! és köszönök\köszönünk mindent!

A végére, ahogy ígértem, itt vannak a dalok. Bevallom, nekem a zenei ízlésem elüt a srácok által játszott daloktól, de a szövegeik (én inkább ezeknek a részeknek az elemzéséhez konyítok) rendben vannak és a dalok tartalommal bírnak, ami ebben a stílusban igencsak fontos. Nem feltétlen a langyi, populáris rap megszokott tételeit használják. A zenei alap átvétele jó ötlet volt, de ahogy Kiki is mondta, a mikrofonon és a hangminőségen még alakítani kell (ismerős...khm....Theo...khmm...). Sok sikert a srácoknak, most pedig jöjjenek a dalok:

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr915035141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2013.01.23. 18:42:30

Kedves Alanyok!

A megszólításért elnézést, de hirtelen nem jutott más az eszembe.

Théo: az interjúhoz gratulálok, bár azt azért megjegyezném, hogy mielőtt közzéteszed, azért nézd még át a szöveget. :) Találtam ugyanis helyesírási hibákat, egész konkrétan kettőt. Ezek: "szöveg írásnak" helyett "szövegírásnak", "veszíteni való" helyett "veszítenivaló", (bár számomra szebben hangzana a "vesztenivaló" forma.) :)

Kiki: meghallgattam a Lebegés című számodat. Én mellőzöm ezeket a frázisokat, hogy "kezdetnek nem rossz, van mit javulni", stb. Egyszerűen csak annyit fűzök hozzá, hogy sok sikert a pályafutásotokhoz. :)

Üdv.:
Schillinger Peti
(scpeti79)
Dég
süti beállítások módosítása