Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

Nyár vége, ősz eleje...

2010.09.01. 19:48 - Je m'appelle Théo

Üdvözlet mindenkinek! Elérkeett az ősz első bejegyzése. Miért is volt ekkora csend ma estig? Bevallom a nyár utolós és az ősz első napját egy kicsit a blog nélkül akartam eltölteni. Ternap a barátnőmmel voltam, ma pedig...nos nézzük:

Reggel, a szokásosnál sokkal korábban, 5.55-kor csrgött az óra. Három dolog jutott az eszembe. Falhoz vágom, földhöz vágom de végülis  harmadik "áhh p*csba felkelek" nyert. Magamra öltöttem a díszes fekete-fehéremet és irány a busz. Ebben nem csalódtam. Barátaimmal jól elszórakoztam, amikor megállt a busz. Mégpedig a célállomáson, Aszódon. 100 méter séta és meg is érkeztünk a suliba. Na mondom...pár lépés és vége a nyárnak. Így is lett. Az idő hideg és szeles volt, akárcsak az ország legtöbb részén. A megnyitó előtt még élménybeszámoló az osztálytársaknak meg ismerősöknek. 7:45, az ofő megérkezett, irány a megnyitó. Stopperrel mértük, az igazgatói beszéd 10 perc 45 másodperces volt. Egész szolíd idő, a szokásoshoz képest. Ezután egy blues szám egy fújós duótól, majd vissza a terembe. 4 óra az ofővel, ez egész kellemes volt, na de ami ezután jött. Matematika! Könyörgöm, legalább első órán hagyjuk a francba az ismétlést. NEM ! Nem kaptuk meg ezt az örömöt. A matek átszenvedése után jött a Műv. töri...nem lett volna gáz, ha a tanár csak a követelményeket mondta volna el...azonban nem csak ez volt...kijelentette, hogy ugyanúgy vele, megtartjuk a 7.(!)órát. Első nap! Hadd ne mondjam, ez is borzalmasan izgalmas volt, független, hogy média volt..ami ugye nekem továbbtanulással jó lenne. Hazafelé irgalmatlan nagy szél fújt...teljesen átfagytam mire hazaáértem. Hál' égnek a nap nem így zárult. 4 felé átjött gyerkkori jóbarátom és PES-eztünk egy kört. Az ő meccsét én kommentáltam, ő pedig az enyémet (ő nem kommentátornak készül, csak látta a videóimat és poénból ki akarta próbálni. Egész jó volt, bár a szakszavak nem votlak tökéletesek:D ). Ezután egy Worms csata, amit 2-1re nyertem. Ő hazament, én meg vacsi után megírtam ezt a bejegyzést. Holnap újabb bejegyzés, valószínű, hogy egy "én gólom" jön :) Ennyit mára, sziasztok :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr972265209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.02. 11:50:34

Hát igen Théo, az első napon megtartott órák a mi sulinkban nem voltak jellemzőek. De ez azért elég durva, hogy valaki annyira szerelmes a tantárgyába, hogy máris első nap tanít, minthogy elbeszélgetne a diákokkal mi történt a nyáron.

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.09.02. 14:43:31

Nálam csak 3 osztfői volt,aztán következett a társadalomismeret(vagy mi a rák)aztán angol meg fizika...Bár nekem szerencsére csak az angol volt normálisan megtartva...

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.09.02. 15:22:54

Szar lehetett. Én most kezdek a gimi-ben ezért egyik első órán sem tanultunk még.
Jut eszembe ma végre sikerült feladnom a nyereményedet. Ha a héten nem is jövő héten biztos megérkezik.

Deyan-17 2010.09.02. 21:02:45

Theo: Én is pont ekkor kelek.. :D
süti beállítások módosítása