Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

face á face...TOP5…Legjobb játék, amit kihagytam

2011.10.18. 08:20 - Je m'appelle Théo

 Érdekes, hogy egy olyan toplistát fogok írni, illetve olyan játékokról, amiket ki sem próbáltam. Miért ez a lista? Elég sok „agyonhypeolt” játékot kihagytam, gondoltam összeállítok egy listát, hogy mi az, amit mégis ki kéne próbálni (Nektek vannak ilyen kimaradt dolgok? Írjátok meg kommentben).  

 

Ötödik helyezett:
Call of Duty: Modern Warfare 1-2:


„Csak” az ötödik helyen a CoD:MW duója. Számomra a CoD széria véget ért a világháborúknál. Sőt, már a témaválasztásnál. A modern háborúk valahogy sosem érdekeltek (ezért is hagytam ki például a Ghost Reconokat is), de annyi videót látni a játékból, hogy néha elkap az érdeklődés. Rengeteg pozitív kritika érte mindkét részt, mégsem tud elkapni igazán a vágy, hogy beszerezzem. Persze, van egy-két érv, amit videókból láttam. Ott az atombomba, hiszen nem volt ilyen jellegű epic pillanat háborús játékban, vagy akár a repülés pálya a második részben, de bevallom, eddig senki nem tudott oylat mutatni, amitől azt mondanám, hogy „anyás, ez kell!”

 

Negyedik helyezett:
Left 4 Dead 1-2


Ismét egy duó, a L4D páros van terítéken, azaz a modern túlélőhentelés fő zászlóvivője. Hasonló a szituáció, mint a CoD-okkal. A témaválasztás nem igazán jön át, bár az igényesebb zombis dolgokat én is szeretem. Mégis, miért került el ez a játék, ha ennyi ember dicséri? Nem tudok erre korrekt választ adni, talán az egyediség ami igazán hiányzott nekem belőle. Fertőzöttekkel küzdeni nem újdonság, és ha azt nézzük, a Bad Day LA-ban még vicces is volt.  

 

Harmadik helyezett:
Portal 1-2

 

Ne szóljatok be, amiatt, hogy csak kétrészes dolgokra utazom, ez a véletlen műve. A Portal úgy került el, mint Indiana Jones a vándor-hüllőkiállítást. Az első rész nem érdekelt, a második rész már adott némi motivációt, a stílusa miatt. A második rész motivációja felélesztett némi érzelmet az első felé. A Mirror’s Edge féle, steril jövőkép már az említett játékban is tetszett, így gondolatban közelebb is kerültem a Portalhoz. Az egyedüli probléma a Portallal, a türelmem és a feladványok közti relációs jel, ami nem felém nyílik. Nem tudom, lenne-e elég türelmem néhány fejtörőhöz, és nem hagynám-e ott, baromi gyorsan a játékot.

 

Második helyezett:
Tomb Raider: Legends

 

Végre, egy egyedüli nevező, a Legends. A TR széria újraéledése, amit már követett pár rész. Valahogy Lara szériája sokáig elkerült (egyedül a film érdekelt), de a tegnapi napon megtaláltam a Legends demóját egy GameStar lemezen, és megdobbant a szívem. Kicsit kicsüng a listából ez a darab, hiszen inkább múltja van, mint jelene, de talán ez van legközelebb ahhoz, hogy beszerezzem, a…

…Dead Space-en kívül. Nos, igen, a Dead Space az első helyezett. Mindig is szerettem az űrkalandokat, és a TPS-eket. Nos, ez remek kombinációja a két kedvencemnek, amihez Grazour Bourne gameplaye adott némi bizonyosságot. A feszült, horror hangulat tetszik, ahogy a DS2 második részében szereplő Isaac stílusa is. Elég erősen gondolkodom azon, hogy ezt a „hibámat” ki kell javítsam, és be kéne szerezni ezt a darabot. Ti mit szóltok? Tudtok még olyat, amit kihagytam, de nem kellett volna? Íme, egy pár darab, amit kihagytam még, de a listára nem került fel…

Counter Strike, Gears of War széria, Team Fortress 2, Duke Nukem Forever, LA Noire, Witcher 1-2

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr63307436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása