Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

Face á face… Rossz PC Juniorok: 2. RPCJ Oscar verseny!

2011.05.23. 18:29 - Je m'appelle Théo

Címkék: á face

            A frakkomat előcsempészve a szekrényből és a megfelelő mandzsetta gombot kiválasztva, elindultam a díjkiosztóra. Minden nevező a kis szobrocskát, illetve az aranyszínű borítékot várta, amelyben lehet, hogy az ő neve villant fel, mint győztes…
<--!more-->
            Megérkezvén a díjátadóra, láttam a világ celebjeit. LaLee, Borsesz és még más, nagy nevek, akik a díjátadót fogják vezényelni. A bejárat után pezsgővel fogadtak minket és finoman fűszerezett kaviárral. A fogadás és a köszöntő beszédek meghallgatása után elérkeztek a vörös szőnyeg és az újságírók/nézők nagy pillanatai. Mi, a nevezők, végigvonultunk a világot jelentő virtuális szőnyegen, hogy meghallva nevünket, előálljunk a kis díjakért.
            Az első díjazás, a „legjobb oldal” díja. A szobrocskát az előző évben a Power-ON csapata szerezte meg, és valljuk be, a Maximum Games mellett ők voltak a legnagyobb várományosok. A másik kihívó, a feltörekvő tehetség, Nuclearvision oldala volt. Az esélylatolgatások a két csapatnak engedtek teret, de bevallom, reménykedtem egy kicsit NV sikerében. Nem jött be. Elsőként az ő neve tűnt fel, mint harmadik helyezett. Jött a körömrágás, majd az eredmény: Power-ON az év oldala, a második videó gálán! Gratulálok!
            A második nagy díj: „a legjobb kritika”. Bevallom, ez a rész, eléggé csalódás volt. Két kritikával neveztek ebbe a kategóriába, bár azok előtt le a kalappal. A dobpergés után kinyílt az aranyszínű boríték, amiből nem más neve kandikált ki, mint Luckey-é! Gratulálunk, hiszen az elmúlt években komoly fejlődést mutat a srác!
            Az est csúcspontja. Ebben a aktegóriában volt a legtöbb nevező, köztük én is. „A legjobb bemutató”. Magamat az erős középmezőnybe soroltam. Nem voltam túl bizakodó, látván, egy-két nevező videót. TomVader ötletessége lenyűgözött, én már előre elkönyveltem neki a díjat. Bár maga a verseny lassan indult be, ezt tulajdoníthatjuk annak, hogy igen jó minőségű videókat láthattunk. Mindenki sok munkát ölt bele a videójába, azért, hogy megszerezze, az est legfontosabb díját. Rögtön a díjkiosztásnál akadt egy csepp malőr. A szavazatok alapján, a harmadik helyen, hármas döntetlen alakult ki (Theo, TM Games és Sci-Fi és Fantasy elemzés). Mind a három videó 6%-ot ért el, és így a bírák választottak. 2-1-1 arányban én kaptam meg a bronzszobrocskát, aminek nagyon örülök, hiszen a saját elvárásaimat túlszárnyaltam.

„Sajnálattal olvastam Twitteren, hogy a tervezett Alien Anarchy videót nem sikerült megoldani, de sebaj, mert a FIFA 11-et is szuper módon mutattad be. Tetszett, hogy részletesen hasonlítottad össze a korábbi részekkel és az, hogy nem volt unalmas a videó, ezzel kellemes csalódást okoztál - nem gondoltam volna, hogy egy csak fociról szóló játékból lehet élvezhető videó készíteni, de neked szerencsére sikerült. Ezen kívül az intro is nagyon tetszett, a Painkiller zenéért külön pirospont! Az egyetlen 'gond' annyi volt, hogy a hangodra jobban oda kellett figyelnem, hogy tisztán értsem a mondanivalódat, de a végére teljesen megszoktam és értettem mindent. :) Csak így tovább!!”

Jöjjön a második hely. Ha Nuclearvision, akkor Vader a győztes, ha Vader a második, NV az első. Szinte mindenki így gondolta. Nézzük, hogy is történt: 28%-ot ért el, és második helyezett lett….. Nuclearvision! Igen, ezzel eldőlt, hogy a verselő bajnok TomVader nyerte meg az aranyszobrot, a 2011-es RPCJ Oscar legfőbb díját. A szavazók 44%-a rá szavazott. A nagyszerű hangulatot a „vendégkommentátor” és a nagyszerű verses megvalósítás hozta, nem mellesleg az informatív és humoros bemutatással.

Gratulálok minden díjazottnak!

u.i.: életképekkel a díjátadó utáni gáláról nem szolgálhatok… :)  

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr582926708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása