Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

négyszemközt...with Millenotti

2010.11.04. 10:44 - Je m'appelle Théo

Címkék: interjú négyszemközt

A Theo's Blog mai interjúalanya nem más, mint a Game Video Show blog vezetője: Millenotti!
Az interjú eléréséhez kattanj tovább :)

 
Üdvözöllek Millenotti a Theo’s Blogon, remélem jól fog telni ez a pár perc és sok olyan dolgot tudhatunk meg rólad, amit eddig nem tudtunk, vagy csak homályosan sejtettünk.
 
-          Egy pár alap adatot szeretnénk először is. Milyen korú vagy, hol élsz, hol születtél, hol tanulsz?
-          Üdvözlök mindenkit! Ádám vagyok, 15 éves, Törökszentmiklóson lakom. Szolnokon tanulok elektronika-elektrotechnika szakon.
-          Honnan jött a Millenotti név?
-          Sokak használnak játékokból jött neveket... nálam sincs ez másképp, csak nálam az érdekesség, hogy nem PC játékból jött, hanem egy mobilos játékból. 
-          Pontosabban?
-          A Red Bull X-Fighters nevű játékból jött, a 7. ellenfelet hívták így
-          Milyen fajta játékokat szeretsz (gondolok itt: akció, TPS/FPS, kaland, sport, platform)?
-          FPS és szimulátor orientált vagyok, de szeretem a TPS játékokat is. Bár igazából sok mindennel eljátszok, a kategória nem kimondottan számít. Inkább a realitásokra megyek, tehát az RPG-ket kerülöm.
-          Honnan jött a blogolás ötlete? FreddyD vagy mástól kaptad az ihletet a kezdéshez?
-          Természetesen FreddyD adta nekem is az ötletet. Kezdés előtt nem is nagyon gondolkodtam a videózáson, de olyan gyorsan belecsöppentem, hogy észre sem vettem, és már a része voltam.
-          A blogodon DOS-os játékokat vagy freeware játékokat mutatsz be. Miért pont ezekre esett a választás?
-          Nem vagyok csúcskategóriás géppel rendelkező személy, egy középkategóriás gépem van. Nem igazán engedhetem meg magamnak ezeket a mai játékokat, ezért muszáj volt lentebb kutatni. Majd jött az ötlet, hogy miért ne mutatnám be azokat, amiken én, és sok kortárs (vagy esetleg idősebbek is) felnőttek?
-          Eddigi kedvenced (ha volt bemutatva már, akk. mikor?)?
-          A Call of Duty 2. részével játszok a legtöbbet, valamint az F1-es játékokkal
-           „Modernebb” játékok közül, miket szeretsz?
-          Ismételten a CoD2-t tudnám említeni, tolom még a Prince of Persia trilógiát is, bár elég lassan haladok vele. Momentán nem nagyon halmozom el magam játékokkal, úgysem tudok velük haladni sajnos.
-          Legemlékezetesebb pillanat egy játékból?
-          Hmm... 2008-ban az akkor aktuális F1-es évadot feldolgozó játékkal jelentkeztem egy ligában, ami olyan, mint az FPS-ekben a klán. Ott sikerült megnyernem a bajnokságot, furcsa és feledhetetlen érzés volt.
-          A blogodon van egy Xfire kijelző. Annó én is játszottam neten a Jedi Academyvel. Te mit illetve mennyit játszol átlagban?
-          Neten csak a CoD2-t játszom, közeledem a 900 órához... valamint néha a Call of Duty 4-gyel is multizom, de az már kezd kifutni a gépem teherbírásából, úgyhogy ritkább
-          Rá is tértünk a blogodra. Mikor kezdted pontosan?
-          Idén januárban indítottam útjára a blogot, sajnos pontos dátumot nem tudok mondani, remélem nem szégyen. 
-          Mint tudjuk (aki nem annak eláruljuk) Deyannal kezdted a mostani blogot, aki kilépett. Nehezebb egyedül?
-          Több ponton is helyesbítenék... egyedül kezdtem, Deyan (ha jól emlékszem) áprilisban csatlakozott. Valamint főleg az én döntésem volt a menesztése a sok inaktivitás miatt, ő maradt volna, de sok értelme nem lett volna. A kérdésre visszatérve: nem érzem, hogy sokkal nehezebb lenne. Voltak Deyannak jó ötletei, amik megvalósításra kerültek a blogon. De igazából nem nehezebb...
-          A GVS előtt milyen blogokon post-oltál?
-          Volt még előtte egy blogom, ahol a CoD2-ből (miből másból?) mutattam be bugokat. Nem volt nagy sikere a blognak, 1-2 hónap után bezárásra került.
-          Láttam pár érdekességet a blogodon. Kocka betűstílus. Tudod követni, hogy hányan töltötték le eddig, a felrakott betűtípusokat?
-          Természetesen, a fájlmegosztóra, ahova feltöltöm őket, lehet nézni letöltéseket. De nem nagyon szoktam figyelni, inkább csak a blog statisztikáit kutatom, hogy hányszor látogatták a bejegyzést. Aki megnyitja, az valószínű le is tölti... vagy mégsem? Majd megnézem... 
-          Tetszett még a Szemben a múlttal bejegyzés is. Honnan jött az ötlet? Próbáltad mind a két játékot és gondoltad, összehasonlítod?
-          Ez csak egy hirtelen rovat ötlet volt, egyenlőre áll 2 rész után... majd meglátjuk, mi lesz vele!
-          Doom-ról lesz benne szó? :D
-          Talán igen, talán nem...(sejtelmes mosoly)
-          Most egy kis „magánélet”. Annó én csak úgy gondoltam rátok (te, Gucs, Luckey) ,int egy triumvirátus. Folyamatosan b*szogattátok egymást. Honnan indultak el ezek az ellentétek?
-          Gucs... ő csak úgy van. Neki én nem tetszek, nekem meg ő nem tetszik (persze képletesen értve). Lucky-val eleinte rendben voltam, végig mellette voltam, amikor oltották őt. Nem értettem, hogy miért nem lehet kilépni a Cod2gamer profil mögül. Ment is ez így egy darabig, míg végül engem is elkezdett oltogatni, itt telt be az a pohár. A Gucs-Lucky párharctól elhatárolódom..
-          A blogos társaságból, kivel ápolsz mélyebb kapcsolatot? Kivel beszélsz legtöbbet illetve találkoztál már valakivel élőben?
-          Nem találkoztam még senkivel... Legjobb kapcsolatom talán a PON-nal és a Théo's bloggal volt, és még a ControllERROR-ral is igen szimpatizáltam még a legelső felállásban.
-          Most egy kicsit a hétköznapi Millenottiról. Milyen hobbikat űzöl még a PC mellett?
-          Hardcore koránkelés, hosszútávbuszozás, és intenzív dögunalom... ezeket a sportokat minden nap űzöm..Elég későn szoktam hazaérni, nem sok kedvem van már olyankor kimozdulni, őfleg most, majd jön a tél, nincs is jobb beülni a meleg szobába, egy pohár meleg teával és néhány jó játékkal a szobába.  Normál helyzetben csak császkálunk valamerre a városban a haverokkal, néha focinak nevezett labdakergetés is megvan.
-          Női olvasók kedvéért. Barátnő? :D
-          Jelen állás szerint nincs... :D
-          Ha bekapcsolod a TV-t, milyen műsorokat nézel?
-          A Spektrum igencsak az élen volt, bár most volt egy kis változás, és felzárkózott mellé a Comedy Central. Ezen a 2 csatornán szinte mindent megnézek, valamint néha becsúszik 1-1 kereskedelmi csatorna műsor is, például az F1 alatt.
-          Kedvenc film?
-          Fúú, nehéz kérdés. Nem vagyok túl nagy filmes... nem tudnék kedvenc filmet mondani, szeretem az igényes vígjátékokat és animációs filmeket, és a horrort is kedvelem.
-          Már 120-szor elmondtam, fontos nekem a zene. Hangszeren játszol esetleg?
-          Nem igazán... ha lenne annyi pénzem, egyszer szívesen megtanulnék gitározni, csak hát ahhoz kéne egy jó gitár. :)
-          Értem. Adódik a kérdés, milyen zenét szeretsz? Kedvenc banda?
-          A lazább rockot szeretem főleg, így bármily furcsa, de Lucky nevéhez kötődik a Skillet és a Three Days Grace megismerése. Őket szívesen hallgatom, és szeretem még a Muse-t is. Valamint annak ellenére, hogy nem szeretem a rap-et, az Eminem számok is bejönnek.
-          Nos…mit kérdezzek? Záró kérdés. What do you think about the Theo’s Blog, avagy gy.k.: mit gondolsz a Theo’s Blogról?
-          Mily váratlan kérdés. :D Bizony nagyon megfogott ez a kommentátorosdi, én magam is elgondolkodtam a hatásodra, hogy F1-es szimulátor futamokat kommentálnék, de letettem róla. Gondolom ebből kiderül, hogy bejövősek a munkálataid... :)
 
Köszönöm a közreműködést, öröm volt veled dolgozni. További sok sikert a GVS-hez és az egyéb munkáidhoz! :)
Köszönöm, igyekszem :D

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr342422657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.11.04. 10:55:58

A legvégére miért van megint odaírva, hogy: "A mai interjúalanyom nem más, mint a Game Video Show blog vezetője: Millenotti!Az interjú elolvasához kattanj tovább :)"?
Az interjú és a kérdések is jók voltak, bár volt néhány figyelmen kívül hagyható helyesírási hiba (m helyett vessző, meg egy elbetűzés talán, de megesik).

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.04. 11:03:48

@Njugi: javítva, valószínűleg a beillesztésnél akadt egy kis gond :)

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.04. 11:30:34

Jó interjú, sokmindent megtudtunk, grat!
Amikor Red Bull X-fightersbe a 7.-nél tartottam, csodálkoztam, de nem jutott el az agyamig, hogy innen vetted a neved, csak véletlen 1beesésnek gondoltam...

ARSENAL4EVER 2010.11.04. 12:12:32

Jó lett. El is szórakoztatott olvasása közben. Grat mindkettőtöknek.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.04. 15:47:24

@ARSENAL4EVER: Főleg azért, mert kimaradtál belőle, pedig te is élen jársz láki csesztetésében. XD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.04. 21:52:30

@ARSENAL4EVER: Nem persze! :P Biztos más volt, félreolvastam a nevet. Bocs! :D

ARSENAL4EVER 2010.11.05. 08:39:54

@Millenotti: Azért. Én is így gondoltam. :D:D:D

ZibZero 2010.11.05. 12:03:21

ó a jó őreg Jedi Academy milyen jó is volt :)

ZibZero 2010.11.05. 16:43:42

@Je m'appelle Théo: volt a haverommal egy klánom, sőt még szerverünk is volt.
Magyar Birodalmi Klán volt a nevünk asszem :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.05. 16:47:45

@ZibZero: én az EJKF klánban voltam...:D nem volt nagy dobás...:D

ZibZero 2010.11.05. 16:53:50

@Je m'appelle Théo: de az a játék zseniális volt, csak sok magyar seggfej volt.
De mindjárt kijön (1év kb, hú azért az sok) az Old Republic, ami még jobb lesz :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.05. 16:57:46

@ZibZero: a klánra mondtam, hogy nem nagy dobás :D a játékot én is szerettem :)

ZibZero 2010.11.05. 17:02:32

@Je m'appelle Théo: még a single-player is jó volt :)

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.05. 19:54:43

Gitározással kapcsolatban én tudok gitározni...4 évig tanultam csak kiderült,hogy nem vagyok túlságosan tehetséges úgyhogy inkább abbahagytam.Ha egyszer elkezded akkor sok sikert...csak kéne neked egy gitár

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.05. 20:23:21

@ZibZero: @Je m'appelle Théo: Egyszer én is ki akartam próbálni (haveromnál meg is tettem), csak az a rohadt Vista kifogott rajtam! :@ Win7-en elindulna, csak még nem tettem fel, lehet nem is fogom... :)

@gunny: Hát igen, nem ártana! :D Tanárhoz nem járnék, az csak megvezet! Több ismerősöm is van, akik jártak tanárhoz több hónapig, esetleg évig, és alig tanultak valamit. Majd ott hagyták, és saját tanítás alapján 2-3 hónap múlva több számot is szépen eltoltak. :)

Egyszer-kétszer volt alkalmam próbálkozni, legelsőre a Graveyard Symphony-ból egy kis részletet, saját kitapasztalásból, 10-20 perc után elnyomtam. :) www.youtube.com/watch?v=B_XOVh-cDtk&feature=related <- Ebből, 0:33-tól 1:26-ig, de onnantól meg jóformán csak ismétlődik, csak más szólamban, tehát végülis az egész ment. :D Állítólag jó volt! :P

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.05. 21:35:28

@Millenotti:Nekem vannak olyan dalok amiket 3-4 év után is simán el birok nyomni...Mellesleg most is lehet gyakorolgatnék még csak gitáromnak valahogy elszakadt az egyik hurja ugyhogy most szájharmonikázok:D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.05. 21:41:04

@gunny: azt szívesen kipróbálnám :D elektromos v akusztikus gitárod van?

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.05. 22:02:01

Amúgy már csak azért is akarok egy gitárt a közeljövőben, mert emeletes épület lévén, van alattunk egy család... a nagyobbik gyerek zongorázik, a kisebbik lány hegedül. A zongora egész jó, nade a hegedűs addig jutott, hogy "boci boci tarka" (15 év körül van a lány és több éve nyomja), és mindezt sokszor számomra inkompatibilis időpontokban képes eljátszani, volt már a hajnal 6-tól kezdve az esti 10-11-ig minden. -.-

Egyszer szívesen alágyújtanék annak a kis sz.rnak! :D

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.05. 22:04:25

@Je m'appelle Théo: Akusztikus gitárom van de már kettő is volt csak az egyiket kölcsönbe kaptam.
@Millenotti:Anno szüleimtől kaptam úgyhogy biztos nem néznék jó szemmel ha eladnám:)

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.05. 22:06:48

@Millenotti: Nekem volt osztálytársam aki hegedűlt...És alsóban volt anyák napja ünnepség ott meg elkezdte nyomni a dalt de olyan gyatrán nyomta,hogy az egész közönség szakadt a röhögéstől még a saját anyja is:D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.05. 22:14:57

@Millenotti: halál a kis genyára...a kislányról beszélünk vagy a hegedűről? :D

ARSENAL4EVER 2010.11.05. 22:18:03

@gunny: Nekem is volt ilyen cska karácsonykor. Borzalmas volt. Pedig volt egy osztálytársam aki rohadt jól gitározott, erre azt a rohadt k.vát hegedültetik, mert benyalta az anya.
@Millenotti: Bátyámnak is van egy nem használt gitárja. Szerintem lehet eladná akár.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.06. 10:21:03

Szórakoztató kis interjú.
Egy kicsit a "triumvirátusról":
Nyaralni voltam éppen amikor jött egy SMS PJ-től, hogy Luckey, Milenotti és Gucs veszekszenek a GCS csetben.
Ez remek példa a trimvirátusra bár mostanában eléggé csendben vagytok. :D
süti beállítások módosítása