Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

face á face...flickR

2010.11.01. 18:22 - Je m'appelle Théo

Címkék: fotó flickr á face

Üdv mindenkinek!

Aki ismer, az tudja, hogy szeretek fényképezni. Nem vagyok egy profi, de van pár jó kattintásom. Ezek mellett a Photoshoppot sem igazán szeretem, ergo szeretem a természetesen is jól kinéző képeket.

Korunkban egyre elterjedtebbek a különböző közösségi oldalak. Itt megtaláljathuk ismerőseinekt és kapcsolatba léphetük velük vagy akár új embereket ismerhetünk meg. Ehhez hasonló oldal a flickR is, azonban ez visz egy kis csavart a dologba. Itt nem az számít, hogy ki vagy, hanem, hogy mit kattintasz.

Az oldal lényegében egy "kép megosztó" portál, ahol különböző képeidet megoszthatod másokkal, akik írnak róla véleményt, ilyesmi. Egyik kedves ismerősöm mutatta ezt az oldalt és bevallom elégé megtetszett (bár kezdeti lendület mára eléggé megkopott) ez a lehetőség.

Akárcsak a többi közösségi portálon, itt is van egy főoldalunk, ahol követhetjük a többiek munkálkodását valamint egy elégé egyértelmű kezelőfelületünk, amibe 10-15 perc használat után bele lehet tanulni. Az oldal a yahoo kötelékébe tartozik, így csak yahoo-s címmel lehet belépni. Ez baj. A másik érdekesség, hogy aki rá tud kattanni a témára, az könnyen belekockulhat. Ez jó is meg nem is (azért nyáron ne üljek már nap mint nap a gép előtt az ismerősöm köv. képét várva). A fotós téma, szerintem eléggé nyílt. Az oldal jó azoknak is, akik csak simán meg akarják osztani képeiket a nagyvilággal. Vannak profik, akiknek ez a foglalkozása és tényleg olyan képeket produkálnak amitől leesik az állunk. Az oldal részben hasonlít a blogoláshoz is. Itt is van, aki profi szinten nyomja, de van aki csak kattint és mindegy mit, de felrak. Ez az oldal sem maradhat el, nyomi "jó kép..cöhh" kommentelőktől és IQ fighterektől. Bár megjegyzem, itt sokkal kevesebb IQ betyár van.  

Aki semleges szemmel nézi, még az is találhat érdekes dolgokat. KEdvenc témáink között is keresgélhetünk. Magyarul, az oldal még arra is jó, hogy egy dögös háttérképet vagy képernyőkímélőhöz keressünk képeket.

A fényképek tényleg változatosak. Ahogy mondtam, nem szeretem a PS-t. A legtöbb felhasználó képe alapból si jó, de egy kis PS munkával tökéletesítenek. Ez rendben van, a kontraszt meg a szépia vagy BW játék nekem is belefér. Azonban van aki szerintem túlzásba esik. Lehet csak én vagyok harapós erre, de nem szeretem, ha egy képről süt a PS.

Ennyit szerettem volna írni a flickR-ről, remélem tetszetős volt, ha meg akarjátok látogatni a flickR oldalamat, kattintsatok ide vagy nézzétek meg a jobb oldalon a linkek közt.

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr662409746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása