Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

négyszemközt...with Csuszi kukac(!?)

2010.09.04. 11:29 - Je m'appelle Théo

Elérkeztünk hát a következő interjúhoz, ahol egy különleges személy lesz a partnerem. Se keze se lába, mégis felmegy a padlásra? Csuszi. Ő a WORMS - PC játékok blog kukaca, aki sok kellemes percet ígér nekünk a blogon. Az interjú Ernő barátom segítségével készült, hiszen ő tette lehetővé a két fél találkozását. Az interjú néhol származást sértő kérdést tartalmaz, kukac olvasóinktól elnézést kérek, előre is.

 
Üdvözöllek a Theo’s Blogon Csuszi, remélem, élvezetes pár perc elébe nézünk, csapjunk is bele!
 
A WORMS- PC játékok magazin! új szerkesztője vagy. Mikor érkezett a felkérés illetve milyen hatással volt rád a lehetőség?
 
Hello Théo! 2010. augusztus 4.-én pattantam ki Ernő88 fejében, mert hiányzott neki valami az oldalról. Azt találta ki, hogy a blog sokkal színesebb lenne azzal, ha én létrejönnék, és én is aktív részese lennék. Habár én csak egy kitalált figura vagyok, mégis örülök neki, hogy a magazin része vagyok.
 
Sokan csak egy kukacnak tartanak, mégis a blog fő figurája vagy (persze a szerkesztők mellett). Ki volt Csuszi kukac a blog előtt?
 
Na hallod! Fő figurának nevezni, ááá dehogy! Én egyáltalán nem tartom magam fő figurának. A blog előtt a kitalálóm fejében voltam :D Sőőt kicsit haragszok Ernőre, hogy olyan későn alkotott meg, fél évvel a blog élete után.
 
 
A Worms egy stratégiai játék, mégis rengeteg akciójelenet szerepel benne. Melyik volt a legveszélyesebb kalandod?
 
Habár a Worms nevű játékban csakugyan kukacok szerepelnek, én nem szeretem azt a játékot. Találd ki, hogy miért? Te örülnél ha lenne egy Théo nevű stratégiai játék, hasonló alapokon mint a Worms? Akkor érted miről beszélek :D Mivel én is kukac vagyok, engem érzékenyen érint, hogy ilyen játékokat találnak ki. Miért nem lehetett ezt békákkal megcsinálni? Na mindegy. J
 
 
Mint fontos Worms szereplő, adódik a kérdés. Melyik a kedvenc fegyvered?
 
Habár hangsúlyozom nem kedvencem a Worms, játszani egyszer-kétszer én is betértem. A fegyverarzenál egészen elképesztő a játékban. A banánra először azt hittem életet ad. De mikor eldobtam, akkorát robbant, hogy én majdnem félrecsúsztam félelmemben. Ez még nekem is sok, és egyben sokk volt. Kedvencem nincs, inkább azokat szeretem, amelyik kevesebb életerőt vesz le a kukacon.
 
Személyes kedvencem a „Holy Hand Grenade”. Mit gondolsz erről?
 
Arra Kedves Théo, hogy bárhová dobhatod, csak ne rám. Maradjon a játékon belül.
 
Shotgun vagy Minigun?
Nézd, mindkettő ugyanarra szolgál nem? Úgyhogy én tartózkodok a kérdéstől.
 
Melyik pályán harcolsz a legszívesebben?
 
Nem kell nekem egy pályán se harcolnom, elég ha Ernővel viaskodok amiatt, hogy mit írhatok a blog hátterére, vagy mit nem. Péter ezzel szemben egy rendes fickó. Na jó Ernő se rossz, de ne harcoljon velem, üzenem neki.
 
Hány csapatban szerepeltél eddig?
 
Eddig csak egy csapatban, méghozzá a WORMS – PC játékok magazin! csapatában. Hárman vagyunk a csapatban, és pont elegen, hogy el tudjuk vezetni a magazint.
 
Nemzetközi megmérettetés (külföldi ellenfél) volt már az életedben?
 
Valószínűleg most a játékra gondolhatsz. Az a baj, hogy Online még nem játszottam. Inkább csak egyjátékos módban. Viszont mindenki találgathat, ha nincs se kezem, se lábam, akkor hogyan írok, és hogyan játszok?
 
Kedvenc Worms játékod?
 
Na Théo, nagyon remélem ez az utolsó Wormsos kérdésed, mert kezdek belefásulni :D A Worms Armageddon –nal játszottam már, de szerintem elég is volt annyi. Azért mert kukac vagyok, még nem kell kukacos játékkal játszanom ;) Értem? Mert terveim szerint hamarosan lesz egy „Théo az őserdőben harcol” című FPS játékom. Na, jó csak vicc volt. Csak gondoltam érezd át a hatását :D
 
Milyen egyéb játékban szerepelnél? Esetleg gondoltál már arra, hogy te legyél a következő GTA főszereplője? Esetleg, mint Yoda titkos tanítványa  egy új Star Wars játékban? Vagy Lara Croft hősies szeretője?
 
A GTA-t még nem ismerem. A Yoda az ki? A Larát sem ismerem. Lehet Yoda és Lara érted.. együtt vannak? Nem tudom, én még nem régen jöttem ide, csak azért kérdem. Hát nem is tudom, felkérhetne valamely játékipar, hogy vegyek részt a legújabb akciójátékban. Természetesen örökélettel rendelkezzek, és aki az utamba kerül… Érted? De annyira nincsenek ilyen vágyaim.
 
Ha lehet egy kissé személyesebb kérdés. Van barátnőd/feleséged? Esetleg gyerek…lárvák(?)?
 
Mikre nem gondolsz? Barátnőm még nincs. De még nem is vágyom rá. Bár ha egyszer eljön az ideje, ki kell egyet találni mindenképpen Ernőnek. Feleséghez meg még egy kicsit fiatalka vagyok nem? :D Nagyon remélem a lárvákat hülyeségből írtad…
 
Barátaid mit gondolnak rólad?
 
Nekem már van egy pár barátom. Ugye Ernő nem csak annak számít, hiszen ő az alkotóm, de itt van, Peti vele nagyon jóban vagyok. Itt vagy te is, remélem, kedvelsz. Akkor Ernőn keresztül ismertem én már meg pár embert, ők is pozitív véleménnyel vannak irántam. És nagyon remélem, hogy ez így is marad, mert én nem bántok senkit.
 
Mivel töltöd a szabadidőd?
A szabadidőmben blogolgatok, olvasok, és beszélgetek, na meg játszok valamilyen játékkal. Nagyon hiányolom a sulit. Ugyanis én nem járhatok, mert ki venne fel egy kukacot az első osztályba? Senki! Ha meg igen, csak megnézegetnének, esetleg durvákat mondanának, kinevetnének. Tudod milyenek a mai emberek? Na, ugye. Habár az utóbbi napokban elővettem a tankönyveket, és az agyam, mint a szivacs, úgy szívja fel a tudást. A számok elég jól mennek, már 100-ig el tudok számolni, a szorzótáblán csak az 5-ösig jutottam el. Az olvasás is megy. Szóval elég hasznosan töltöm a szabadidőm.
 
Zenét szereted, illetve hallgatsz zenét edzés, harc vagy szabadidődben?
 
Hogyne szeretném a zenét. Mindenfélét meghallgatok. Azt sajnálom, hogy Kukac együttes még nem létezik, de sose lehet tudni. Edzeni még nem edzek, de szabadidőmben, tanulás közben hallgatok ;)
 
Szeretnél kígyó lenni, vagy megelégszel a kukac léttel?
 
Öööö nem nagyon szeretnék már. Tudod mutattam én be múlt vasárnap egy Snake nevű játékot. Elég nagy baj a kígyóknak, hogy a kobakjuk állandóan betörik. Meg őszintén szólva elég randák szegények. Maradok a kukaclétnél.
 
Rengeteg gyilkos kígyós film volt már. Tervezel esetleg egy kukacos horrort vagy vágysz főszerepre filmekben?
 
A kukacok Istene mentesítsen ez alól. Én a horrort útálom. Megnéztem egy-kettőt, de rájöttem az nem kicsiknek való. Talán vágynék majd később filmkarrierre, de inkább valami mesesorozatban. Neve : Csuszi kalandjai. Szép lenne.
 
Szabadidőmben írok. Esetleg kapható vagy egy főszerepre? Ha igen, milyen szerepben képzelnéd el magad szívesen?
 
Ezt majd még később megdumáljuk Théo cimborám.
 
Mit gondolsz, van esélye az emberi világ kukacainak, túlnőnie az emberiségen és leigázni minket?
 
Sose. Mivel a kukacvilág egészen máshol van, szerintem idáig sose jutnának el, és az emberiség se jutna oda. Ahhoz legalább 100000 évnyi élelmet és italt kéne vinni. Ekkora túrára meg nem szívesen vállalkozna ember s kukac. Bevallom, én megelégszem egy órás csúszkálással is.
 
Gondolkodtál már, hogy végtagokat növessz?
 
És ezt hogy képzelted, elmondanád? Te Théo gondolkodtál már azon, hogy eldobod a végtagjaidat?? :D Bocsi csak érdekel
 
Ha lennének végtagjaid, fociznál?
 
Nézd, azért mert kukac vagyok, miért ne focizhatnék? Csak egy napot rá kéne szánni, hiszen mire a kapuig érnék az egy órába telne :D
 
Elérkeztünk a focihoz, így jöjjön a záró kérdés: Mi a véleményed a Theo’s Blogról?
 
Voltam párszor a blogodon. Kommentálgatni is fogok. De a véleményem a blogról, hogy egy nagyon szuper ember, nagyon szuper blogja. Röviden tömören. Igaz februárban még a blogunk indulásakor nem éltem még, de nagyon jó, hogy ilyen barátságra tettetek szert. A blogodra még visszatérve annyit tennék még hozzá, hogy a videóid nagyon remekek, és csak így tovább. A karriered szép lassan épülget, hiszen ha jól láttam valami autóversenyes futamot is kommentáltál. Így tovább Théo. És szurkolj, hogy végtagjaim legyenek :D (he-he-he)
 
Köszönöm az együttműködést, remélem jól érezted magad Csuszi, és továbbra is gyümölcsöző lesz a két blog kapcsolata 
 
A gyümölcsről jut eszembe, nincs egy almád? Annyira megkívántam. Ööö hozzáteszem én nem egy sima kukac vagyok, én megeszem az almát, és nem furakodok bele:D Ja, hogy vége az interjúnak? Théo már elment. Sebaj. Üdv: Csuszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr472270624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csuszi kukac · http://wormspcjatekok.blog.hu/ 2010.09.04. 12:14:02

Jajj ne! Mit tettél te velem Théo :D Publikálásról nem volt szó.

ARSENAL4EVER 2010.09.04. 15:37:06

Jó lett.Sok benne a poén.
Off:Mikor lesz legközelebb közvetítésed(Indy car, vagy vmi)?

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.09.04. 22:08:55

@Csuszi kukac: dehogynem volt szó :D

@ARSENAL4EVER: tervben van, talán a jövő héten ha lesz alkalom

abel vs.marci 2010.09.05. 09:57:16

És mikor lesz a következő meccs?

Marci

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.09.05. 11:34:27

ha elolvasod az 2-vel ezelőtti bejegyzést, rájössz :)

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2010.09.07. 22:22:39

Üdv Kolléga!
Ezt írod: "Se keze se lába, mégis felmegy a padlásra?"....... én pedig folytatnám: "és magyar, osztrák, esetleg román színekben........." :D (Na de béfogom, mert Ernő még a végén félárbócra ereszti a zászlajaimat, az meg nem lenne kellemes. :S:D)
süti beállítások módosítása