Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

négyszemközt...with Chelsea17

2010.08.22. 18:11 - Je m'appelle Théo

 

A Theo’s Blog elindulása óta több állandó nézőm is akadt. Az egyik Chelsea17, a mai interjúalanyom. Ő azonban nem egy egyszerű olvasó, hiszen a TB alapján ő is indított egy kommentálós blogot, ami szépen fejlődik, akárcsak ő és a videói.
 
Üdvözlünk a Theo's Blogon Chelsea17 ;)
 
Szia, Üdv mindenkinek :)
 
Lássunk is hozzá, aki nem ismerne, annak egy rövid bemutatkozást…
 
Akkor bemutatkoznék :) az igazi nevem Nagy Krisztián, 1995.augusztus 25-én születtem Szombathelyen és Szombathelyen is lakom :)
 
Honnan ismerted meg ezt a videós közösséget, illetve, hogyan?
 
FreddyD blogját találtam meg először. Amikor is egy nap beírtam a Youtube-ba hogy Rossz Pc Játékok. Nézegettem a videóit és nagyon tetszettek. Rá találtam a Rossz PC Juniorok Blogra. Itt meg találtam a többi videóst. Theot, LaLee-t, Borseszt és mindenki mást. Először én is játékbemutatókat akartam csinálni. De rá jöttem hogy az nem megy... Aztán rátaláltam a Theo's Blogra. Itt is sokáig nézegettem a videókat Aztán egyszer jött az ötlet hogy én is csinálnék ilyen Fifás kommentálós videókat :) Aztán létrehoztam a Blogom és innen minden ment a maga útján
 
A családod és a haverok mennyit tudnak a blogos életedről?
 
A barátok közül Szabi 22, Sipi és még rajtuk kívül négyen-öten. A családomban inkább csak a Bátyámmal beszélek meg ezt - azt a Blogról. Egyébként büszke rám hogy ebbe belevágtam és tetszik neki a blog.
 
Melyik blogot látogatod freddyD-én és a Juniorokon kívül még szívesen?
 
Mindenek előtt a Theo's Blogot a legtöbbször, ezen kívül LaLee Blogját és a Power-On blogot
 
...és a nem bloggerek közül?
 
ChelseaFanatics oldalt szoktam a nagyon sokszor látogatni a Goal.com nevű oldalt és a Premier League hivatalos oldalát. Leginkább csak sport oldalakat látogatok a blogolás mellett.
 
Sokan láthatják, hogy frissítetted a mezeket és a cipőket is a FIFA-ban. Honnan szerzel ilyen kiegészítőket és milyen programot használsz?
 
Mezeket a Soccergaming oldalról szoktam leszedni a fórumok között keresgélve :) a Fifa Dome csapatát látogatom mióta a videódban felfigyeltem rájuk és a hazaiak közül a Fifa Hungary weboldalt. Importáláshoz a Creation Master 10-et használom szerintem praktikus és jól átlátható kis program (szerk. – ebben teljesen egyetértek)
 
Mióta FIFA-zol? Illetve, melyik volt az első FIFA játék, amivel játszottál?
Az első Fifa amin játszottam az a Fifa 07 volt. Igazából akkor még nem szerettem a focit de a magyar nyelvű kommentátor magával rántott a játéba :) Így tehát a 2007-es széria óta Fifázom.
 
A FIFA-n kívül milyen játékkal játszol, vagy milyen típusú játékokat szeretsz?
 
Az ilyenekből sok van. Szeretem a Madden NFL-t és az NBA 2K10-et sportjátékok közül. Szeretem az Arcade verekedős játékokat Xboxon mint pl.: Mortal Kombat VS DC Universe vagy a Tekken 6. Szeretem még a GTA stílusú lövöldözős játékokat mint pl.: Mafia vagy Saboteur . De szívesen játszom autós játékokkal is pl.: Split Second
 
Kicsit sablonkérdés: Melyik volt az első játékod (nem a csörgőre, hanem PC-sre gondolok :P)?
 
Hűha hát ha jól emlékszem akkor a Wolfeinstein 3D-n játszottam először valamint a Mortal Kombat 3-on :)
 
Térjünk át a focira...:) Mivel egy hozzáértővel beszélgetek, így nem állhatom meg a kérdést, mi a véleményed a mostani magyar fociról?
 
A válogatottakról annyit hogy nem lesz olyan jó sosem mint az Arany Csapat. Magyar klubbok szerintem ha nincs más meccs a TV-ben vagy ha épp unatkozunk akkor menjünk ki a Hazai csapatunk meccsére. Szerintem egész jó a Magyar Bajnokság ,Hajrá Hali!
 
Szóval Haladás fan vagy. Voltál már meccsükön?
 
Hát igen Mivel szombathelyi vagyok :) És igen ha jól emlékszem 4 meccsükön voltam eddig :) Háromszor győzelem és egyszer vereség.
 
Aki nem jött volna rá a nevedből...Chelsea fanatikus vagy. Mikor láttad őket először játszani?
 
2008 nyarán. Tisztán emlékszem hogy a Portsmouth ellen játszottak és 5 - 0-ra nyertek.
 
Az ha jól emlékszem a Moruinho éra vége volt. Mi a véleményed róla?
 
Murinho egy nagyon jó edző , bár elég nagyképű ami nekem nem igazán jön be. Jó volt a Chelsea-nél de ha úgy vesszük örülök hogy elment. Ancelotti talán most rátalált a közös hangra.
 
A jelenlegi keretből ki a kedvenc játékosod?
 
Nekem 2008 óta, Frank Lampard a példaképem a csapatból.
 
A Chelsea-n kívül melyik csapatokat/játékosokat szereted?
 
Szeretem Spanyolországban az Atletico Madridot . Játékos szemszögből Neymar játékstílusa nyűgöz le, valamint Pato-é.
 
Egyre inkább a pénz játszik szerepet a fociban. Sok a nagy pénz az átigazolásokban. Mi gondolsz erről? Menedzser módban te is szórod a pénzt vagy átgondoltan igazolgatsz? :D
 
Két csapattól vagyok rosszul ez a 2 a Manchester City és a Real Madrid... két olyan csapat, akik el happolják a másik klub elől a játékosokat... akár 100 millió eurót is kidobna a Man City Ibrahimovic -ért. szóval ez nem tetszik. Menedzser módban inkább csak fiatal tehetségeket igazolok :) vagy ha idősebbet, akkor csak olcsót.
 
Egy picit még a magán dolgokról...Kint a szabadban is ennyire szereted a focit, vagy inkább csak a billentyűs formában?
 
Igen, nagyon szeretek focizni. Főleg nagyobb társaságban.
 
Szokásos kérdésem: a zenével hogy állsz?:)
 
Mindenfélét meg hallgatok. Jöhet disco, enyhe rock, és rap is
 
Hangszereren játszol?
 
Nagy álmom hogy megtanuljak gitározni vagy dobolni, de jelenleg nem játszom semmin.
 
Filmek közül? Mit nézel szivesen?
 
Filmek zözül... Harry Potterek, Leginkább hősös filmek, Goal 1-2:D. Mindenféle jöhet.
 
…és ha csak úgy TV-zel?
 
Joshi Bharat :D néha meg nézem az ilyeneket is. Szombaton elkezdődik a Megasztár és azt is fogom nézni :D amúgy, annyira nem nézek TV adást
 
Nem is tudom mit kérdezzek még..ja, tudom...a zárókérdés...mit gondolsz a Theo's Blogról?:)
 
Nagyon szeretem.Nagyából ennyivel tudnám jellemezni csak hogy ne legyen ilyen egyszerű bővebben is kifejtem :) Mivel nagyon szeretem a focit a K.O. mmentátor rovat nagyon megfogott. a Játékbemutatók is tetszenek szóval az egész blog nagyon jó :) és örültem hogy itt lehettem. És köszönöm Theo barátomnak az interjút :)
 
Én köszönöm és még remélem lesz az előző videóhoz hasonló közös projektünk :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr902230365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARSENAL4EVER 2010.08.22. 19:08:33

Jó lett az interjú.Viszont szerintem a válogatott nagyot fog fejlődni.Angolok ellen támadó játékot játszottunk, és nekem tetszett.A koeman féle védekezés az nagyon nem jött be, de amit csinál Sasvári az jó irányba vezetheti a magyar futballt.Gera meg egyszerűen fantasztikus.Amit csinál a Fulhambe.Küzd, hajt.Szerintem az EB-re kifogunk jutni pót selejtezőn.A Chelsea meg most se fog bajnokságot nyerni.:p

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.22. 19:10:41

Sok a foci csesszemeg! :D A végére fájt a szemem a sok focitól! :D

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.08.23. 19:40:43

Wow, én is Szhely környékén lakok. Nah jó, 15 percre..:D

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.08.23. 19:45:03

Blog.hu. Amúgy Arsi,Egervári az edző :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.23. 22:32:13

@Bőszinho: Hatvan...60km BP-től...de am 2 éve Sárváron nyaraltam...és voltam Szhelyen is
süti beállítások módosítása