Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

négyszemközt...with Schillinger Péter

2010.08.17. 16:32 - Je m'appelle Théo

Mai interjúalanyom, Schillinger Péter, a Worms - PC játékok magazin társszerkesztője.

 
Nos akkor, üdvözöllek Peti a Theo’s Blogon, ha úgy érzed kész vagy, akár kezdhetjük is. 
 
-Ha publikus, akkor egy pár alap adatot szeretnénk megtudni rólad. (Teljes név, Mikor születtél? Hol? )
 
 
Schillinger Péternek hívnak, 1979. május 17-én születtem Székesfehérváron
 
-Hogy született a Worms Blog (http://wormspcjatekok.blog.hu/) ötlete?
 
 
Nos...... Induljunk el 2008 karácsonyától......
 
Akkor a Worms 4 Mayhem Wormnetjén ismertem meg Kulcsár Ernő jó barátomat. Aztán szépen, lassan megbarátkoztunk, és végezetül Ernő fejéből pattant ki az ötlet, engem pedig felkért társszerkesztőnek.
 
 
-Mennyire ismersz más játékblogosokat (pl. freddyD, LaLee vagy épp a „Juniorok”-at)?
 
 
Nem hallottam még róluk. Ez az első vállalkozásom.
 
 
-A Wormsön kívül milyen játékokat kedvelsz? Mi volt a legelső PC-s játékod?
 
 
A kérdés kicsit összetett.......... Persze abból a szempontból, hogy a Commodore 64 (igen, nekem ilyen is volt!) mennyire nevezhető a mai értelemben "PC"-nek. Ha nevezhető annak, akkor a Wizard of War volt az első. És a kérdés másik felére a válasz: én már örök Worms-ös maradok. Kedvelem a humoros, stratégiai játékokat.
 
 
-Nem tudom, hányan tudnak róla, de neked van egy másik oldalad, ami szinte a foglalkozásoddá vált http://scpeti.new.freeweb.hu/ . Ez az oldal mióta működik?
 
 
Érdekes a története a dolognak.......... Ugyanis, ha valaki elolvasta a magamról rész első mondatát, akkor feltehetné a kérdést: ha nem volt szándékában ennek az embernek honlapot indítani, akkor miért tette? Nos a honlapom legrégebbi rovata a Transzponderek világa (a műholdas televíziózás és rádiózás hírei)........ A honlap innen indult ki. 2005. január 1-jén nyomta meg a start gombot kedves pesti osztálytársam, és nagyon jó barátom, Hatvani Attila.
 
 
-Ezen a honlapon látszik, mennyire változatos az érdeklődésed. A hírek világában igen jól kiigazodsz. Ennek köze van a végzettségedhez, vagy inkább egy egyszerű hobbi?
 
 
Egyszerű hobbi csak
 
-Ismét visszakacsintva az oldaladra, látjuk, hogy több nyelven is kellemes böngészést kívánsz. Hány nyelvet beszélsz összesen és ezeket milyen szinten?
 
 
Összesen 5-öt (magyar, angol, német, román, szerb). Németből van alap és középfokú nyelvvizsgám, angolból pedig alapfokú. (Az is azért, mert a budapesti mozgássérült intézetben működő iskola igazgatója kitalálta, hogy csak akkor kaphatom meg a számítástechnikai szoftver-üzemeltetői bizonyítványomat, ha leteszem angolból az alapfokú vizsgát.) A többi nyelven megértetem magam.
 
 -A bemutatkozásban írtad, a gyerekkori esetet, miszerint a jobb oldaladra enyhén lebénultál. Mennyire hat ki ez a mostani életedre, ill. mennyire okoz ez nehézséget? (nem kötelező válaszolni)
 
 
Előljáróban annyit: én az állapotomat vállalom. Ami pedig a konkrétumot illeti: szerencsére nem nagyon hat ki. Járni tudok, utazni tudok, majd mindent megcsinálok. Persze télen, ha olyan az idő, akkor más a helyzet.
 
-Van egy „Humorsaláta” rovatod. A magánéletben is poénkodós figura vagy, vagy egy visszahúzódóbb, csendesebb ember?
 
 
Szeretem a viccelődést, de azt mondom, hogy mértékkel. Az úgynevezett disznóvicceket (remélem, tudod, milyen témákat takar a kifejezés) már nem szeretem annyira.
 
 
-Hobbijaid közül már egyet fixen ismerünk (Worms). A kukacos játékon kívül még mivel foglalod le magad szívesen?
 
 
Nos, erre válasz a 2004-ben SAT-Hírek néven indult rovat, amely időről-időre igyekszik hírt adni a műholdas televíziózás és rádiózás világából........ Tehát szeretem ezt a területet (műholdas tévévétel). Aztán ugye emlegetted a hírek világát. Szeretem a nap híreit hallgatni, olvasni, mert szeretem tudni, mi történik körülöttem. (Régen megvallom, a politika is érdekelt, de csak annyira, hogy megértsem a folyamatok miértjét. A mai közéletben zajló acsarkodás miatt a politikának hátat fordítottam.)
 
Meg szeretek még kijárni a faluba, ha olyan az idő.
 
-Nem olyan rég, voltál Bécsben. Szeretsz utazgatni?
 
 
Igen. Szeretek országokat megismerni.
 
 -Mennyire vagy muzikális típus? Számít az, hogy játék vagy csak a netes böngészés közben menjen valami a lejátszóban?
 
 
Néha honlapfrissítés közben be szoktam kapcsolni a lejátszót. Amúgy "hang nélkül" (esetleg a tévé hangja mellett) böngészgetek vagy játszok.
 
-Kifogytam a kérdésekből, ergo jöjjön az utolsó sablon kérdés: Mi a véleményed a Theo’s Blogról ?:)
 
 
Jól fel van építve (Bár megvallom az őszintét, elég régen voltam arra), és igényesen kiszolgálod az olvasókat szerintem
 
 
Köszönöm az együttműködést és még remélem sokáig jó kapcsolat lesz a két blog és köztünk :)
 
 
Én is remélem. És hasonló jókat kívánok. :)
 
 
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr662228373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.08.18. 00:27:03

Gratulálok az interjúkhoz. Tetszenek. Annyi a gondom, hogy mondjuk a kérdést vastagon, a választ meg simán írd, szerkeszd, úgy jobb a szemnek is. :P

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.18. 09:35:12

@ŁuckeY: a freddyD interjúnál így volt, most sztem a blog.hu editora játszik velem, mert az előnézeti képnél még jól van...bár ilyet már sok cikkemmel csinált...
süti beállítások módosítása