Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

Hello! A nevem Théo!

2010.06.11. 21:06 - Je m'appelle Théo

Srácok, sajnálom, de a Youtube takonykodása miatt a videó mára elamrad. Így jöjjön egy kis cikk a blogról, rólam és egyebekről.

Ugye a bemutatkozásban is ott van, hogy miért is készült ez a blog. Nem akarok a legnézettebb videós lenni, csak azt akarom, hogy aki néz az szórakozzon és írja meg a véleményét. Hogy miért? Ezzel is fejlődni akarok, hiszen egyszer valamelyik sportcsatorna kommentátoraként szeretnék nektek visszaköszönni.

Amikor elindítottam a blogot, rögtön elkezdtem társoldalakat kersgetni. RPC Juniorok és a többi Junior + egy-két egyéb link. Ahogy írtam, voltak negatív csalódások. Az első a "FIFAHungary" oldallal volt. Felvettem a kapcsolatot 555Shoe-val, az oldal egyik szerkesztőjével. MSN-en ráírtam, hogy vázoljam az ötletem, hogy egy cikk vagy valami készülhetne-e az oldalamról, mert FIFA-val foglalkozom és én vagyok az első asszem, aki ilyen videókat csinál. A reakció az volt, hogy a FH-nak van saját blogja, írjak oda + ez nem reklámoldal. Na köszönöm. Folytatódott a "társkereső", találtam jobbnál jobb figurákat (Ernő, Roach, $a$, stb.). A blog nézettsége javult, és nőtt az állandó kommentelők száma. Gondoltam nézzünk egy nevesebb oldalt, hátha ez jóttesz a nézettségnek. Naív gondolat volt. Felvettem a kapcsolatot a "Minden, ami átigazolás" gportal-os oldal vezetőjével Tivadarral. Írtam egy e-mailt, amire ismét engatív választ kaptam. Első rész az volt, hogy ő nem szokott ilyen fajta társulásokban benne lenni (linkjei közt még 6 oldal van minimum), de ha hirdetni akarok fizessek 1500 Ft.-ot és kitesz egy hónapra...Tudod mikor?...Komolyan, csak szerintem gyökérség ez? Velem egy idős a srác, max 1 évvel idősebb és ezen akar pénzt keresni. Gratulálok. Próbálkoztam már a SimSportTV-nél,de tőlük még váalszt se kaptam. Ezek után, nem tudom mi lesz.

Persze a blog még remélhetőleg sokáig megy tovább. Jönnek meccsek, játékvideók és egyebek. Remélem aki nézi, az szereti és ha lehet megmutatja pár haverjának is, hogy "nézd má' ilyet mg nem is láttam".

Végül mindenkinek jó blogolvasást és vidfónézegetést kívánok!

u.i.: Franciaország 8-4 Uruguay (PES-eztem)

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr832075039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.06.12. 13:23:13

Na ja! Az a rész, hogy ezzel akar pénzt keresni, hát igen megcsaptam a fejem! Hidd el valaki úgyis felfedezi ezeket a kommentátori videókat. Szerintem valaki olyannak kéne írnod, aki hivatalosan is ezzel foglalkozik...
süti beállítások módosítása