Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

Interjú Vol.2.: Ernő88

2010.04.25. 18:54 - Je m'appelle Théo

Ha a videóból nem lenne olvasható, a válaszok a videó után elérhetőek, ha a tovább-ra kattintotok.

1. Akkor ha lehet egy rövid kis bemutatkozást szeretnék :) (név,lakhely, etc.)

Kulcsár Ernő vagyok Debrecenből 21 éves, jelenleg nem tanulok hanem munkahelyet keresek és kereskedelmi
végzettségem van, de volt már tervbe a tanári pálya is általános iskolában

2. Hobbyk (PC kívüliekre gondolok)

Régen szerettem biciklizni képregényeket olvasgattam. Jelenleg nagyon szeretek a friss levegőn sétálgatni
(nem vicc), Petivel egy barátommal Wormsozgetni, filmeket nézni, moziba járni

3. Milyen játékokat szeretsz? (akció,stratégia stb.)

Nekem mindig is a platform játékok tetszettek a legjobban.
(Prehistorik, Worms Armageddon, Mario)Szeretek FPS-ezni, Szimulátorokkal játszani (kamionszimulátorral mostanság) .
Kedvenc játékom volt egy időben a Claw nevű játék. Mostmár a Worms,
szinte az összes része. A másik nagy kedvencem a Mortal Kombat 3. Azért tudnék egy párat felsorolni :D (hehe)

4.  És Ha már játékok...melyik volt az első játékod?

Hmm ez milyen áldott jó kérdés. Akkor tekintsünk az időbe vissza a 90'-es évek elejére,
mert volt egy olyan játékgépem amit még apa vásárolt nekem. Ilyen Nintendo szerűség,
amiben a játékok a gépben voltak és egy gombbal csak váltogatni kellett,
egészen addig míg nagy ügyesen le nem löktem,
és a kedvenc repülős játékom nem jött be pont:D De akkor még nagyon kicsi voltam.
De később olyan 2000-2001-ben kaptam meg barátaimtól,
egy Nintendót amin az első játékom a kis sárga kazettán a Mario volt:D

5. Említetted a filmeket. Milyeneket szeretsz? Van esetleg kedvenced?

Hát persze hogy van. Szeretem az egyszerűbb történeteket. Kedvenc kategóriám a horror filmek és a drámák.
Kizárólagos kedvencet nem tudnék megemlíteni most:)


6. A focival ápolsz valamiféle kapcsolatot? (tv,játék v. te magad is űzöd néha?)

Hát persze régebben űztem, de nem akárhogy. Általános Iskolában mindig hátvéd voltam,
de nagyon ügyetlenül sose jutottam előrébb a labdával. Aztán kapusként se igazán váltam be.
Később szakközépiskolában párszor majdnem fejberúgtak:D
De megúsztam. Azt hiszem az élő football kapcsolatom be is fejeződött:)
Kezdetben Nintendon volt egy focis játékom. Játékban PC-n imádtam a Fifa 2002-őt.
PSP-n megvan a Fifa 2006, de a nehézkes irányítása miatt ritkán veszem elő.

7. Zenei beállítottságod?
Jajj nekem. Régen sűrűn szivattak a suliban szakközépben azzal a kérdéssel, hogy "mi a kedvenc zenéd?".
Sose tudtam pontosan válaszolni. Most se fogok:D Viszont kedvenc zenei stílusom nincs.
Azokat a zenéket szeretem ami csengése a fülemnek megtetszik:P
Nagyon sok ilyen anonim zene tetszik meg. Általában olyan amiben nem énekelnek.
Bulizni néha szoktam, barátnőm miatt már nem annyira, de az ottani zenék is van amelyik megfogott már:)

8. A magyar blogos világból vagy videósok közül ki a kedvenced?
Az tény hogy FreddyD videóit néztem eleinte, mert pár barátom megmutatta ami spontán nem is tetszett meg, de aztán bevált a hülyéskedése.
Aztán mikor ezek a rossz pc juniorok bejöttek, hébe hóba ugyebár elkezdtem nézegetni más videóit is.
Volt egy pár olyan, akinek a bemutatója nagyon megfogott. Neveket nem említek.
Szóval kizárólagos kedvencem nincsen ma már. De nem tagadom kedves Théó a te videóidat is megnéztem eleddig:) 

9. És ezzel r is tértél az utolsó kérdésemre...mit gondolsz a Theo's Blogról?

Na mármost hosszú leszek. Vicceltem... Újra nekikezdve: Szóval az a nagy helyzet, hogy egyszerű de nagyszerű:)
Mit is értek ezalatt. Nagyon megörültem mikor jelentkeztél linkcserére nálam, bele is mentem.
Megnéztem az oldalt és olyan kis egyszerűnek láttam, de pont elég ahhoz hogy amolyan hobbiból
te is űzzed a videózást és időnként valamilyen más témában tegyél be dolgokat. Vagy híreket magadról.
Nagyon jók ezek a kommentálások a Fifára. Észrevettem azt is, hogy te elég aktív vagy más blogokon is,
ahogy az enyémen is, tehát komolyan gondolod a blogozást és érdekel más blogja is.
Ennek meg pláne örülök hogy te normálisan tudsz kommunikálni és nem káromkodva.
A videóidat folyamatosan követem sőt annyira hogy ma megnézek egy pár videódat újra.
Természetesen nálam a Worms bemutatód kasszasiker lett:P
Folytatva: Na a viccből valóság lett mert tényleg hosszú lettem:D

Ending: köszönöm a dícséretet és az együttműködést is:)
Remélem még sokáig gyümölcsöző lesz a két blog és kettőnk kapcsolata:)

ERNŐ     üzenete:
*Én köszönöm kedves Théó
     t.h.é.o.277(L) üzenete:
*am rövid O-val:D théo:D

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr981950680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.04.26. 21:27:40

Na ez nagyon szép munka volt. Gratulálok:) Taps-taps. Látszik hogy volt benne munka rendesen:) Jó ötlet volt összekutyulni a játékunkat az interjúval... Gratulálok még egyszer. Hehehe:P
süti beállítások módosítása