Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

négyszemközt...with freddyD

2010.08.06. 11:00 - Je m'appelle Théo

Címkék: cikk freddyd négyszemközt

Szeretném prezentálni, a megújított "négyszemközt" rovat első vendégjét: freddyD-t! ...Igen, ő az :) Az interview pár e-mail váltással készült el. Szeretném megköszönni freddyD-nek, hogy szakított rá időt, hogy válaszoljon a kérdésekre :) Kezdődjék hát az interjú:

 

Üdvözlünk a Blogon freddyD! Köszönöm, hogy elfogadtad a meghívást. Igyekeztem olyan kérdéseket összeállítani, amik eddig mellőzve voltak veled kapcsolatban. Gondolom, te sem kedveled a sablonkérdéseket már…

Nos, csapjunk bele…először is, mint magánéleti figura, mennyire azonosulsz freddyD-vel. Mennyire vagy önmagad? Magánéletben is ilyen poénkodós és néha ironikus figura vagy?
FreddyD csak egy karakter, igaz, messze nem olyan nagy szerep, mint mondjuk az AVGN. Igazából nyugodt ember vagyok, nem nagyon borulok ki a képernyőn látottaktól, szóval erre kicsit rájátszom, de ezt mindenki tudja és csak így működik az egész. Magánemberként is szeretek hülyülni és másokat hülyíteni. Anno az iskolában én voltam az osztály bohóca és tetszett.


Mondtad, hogy családod támogat ebben a videóbloggerkedésben. Mégis, milyen volt az első reakció mikor először hallottak erről az oldaladról?

Igazából nincs nagy beavatkozás, nem is nagyon foglalkoznak vele. Ez a saját dolgom és ez szerintem így is van rendjén. Szülők nem is nagyon értik, mi ez az egész :P

Ha már család… szeretnél majd FreddyD Juniort a közeljövőben? Illetve mennyire áll közel hozzád a szülőség/apaság?

Ez az élethez hozzátartozik és kicsit várom is, bár azzal egy új élet kezdődne. Ha anyagilag van rá fedezet és késznek érzem rá magam, természetesen eljön majd az is.

 

Többször láttunk a blogodon, AVGN videókat, angol nyelven. Milyen szintű nyelvi képzettséged van?

Angolból speciel csak középfokúm van, meg szakmai is. Lehet, hogy a felsőt is le tudnám rakni, de a mai világban annyira már nincs nagy jelentősége, hogy milyen papírod van, az a fontos, hogy hogyan beszélsz. Ezt munkakeresés alatt is megtapasztaltam. Úgyhogy maradok az eddiginél, nem ölök már bele plusz energiát és pénzt.

 

Zenei ízlésedről tudjuk, hogy vegyes. Mégis milyen előadókat tudnál kiemelni, akiket holtodik tudnál hallgatni?

Kedvenc bandám a Limp Bizkit, működtetek is egy hírblogot velük kapcsolatban (limpbizkit.blog.hu). De ezen kívül még nagyon szeretem a Papa Roach-ot, ha minden igaz, a sziget fellépésükre ki is fogok menni. Főként a metal zenét szeretem, de szeretek 1-1 előadót más stílusban is, pl Nelly Furtado-t vagy Jewel-t. Pár rappert is csípek. A hazai piacot nem nagyon követem, egyedül a BPRNR (Budapest Rock n Roll) bandákat, pl a Superbuttot. Sok koncertjükön voltam már.


Aki követ twitteren, az tudja rólad, hogy szereted a Hertha focicsapatát és az Újpest jégkorongcsapatát. Űzted valaha valamelyik sportot hobbiszerűen vagy versenyszerűen? Versenyszerűen nem, hobbiszinten örömmel csinálnám, de mivel ez csapatsportág, nehéz összeszedni a megfelelő létszámot. Főleg a hokinál. Igazából rendszeresen csak bicajozni és pingpongozni szoktam. Utóbbi elég jól megy, ezt űztem egy ideig egyesületben is, csak nem tetszettek a módszerek és otthagytam.

Ha lenne egy lehetőség, hogy elmehetsz a Hertha BSC vagy a kedvenc NHL csapatod meccsére… melyiket választanád?

Azt hiszem ezt egyértelműen az NHL nyerné... Egyébként többször is voltam Berlinben de ők sosem játszottak éppen. Szépen kifogtam.


Alapítója voltál a „Rossz PC Junioroknak”. Azonban nem igazán látunk tőled kommenteket, véleményeket. Mennyire követed ezeket a Juniorokat ill. az egyéb oldalakat?

Sajnos nem nagyon. Néha ránézek és Lalee blogjára is, de igazából ennyi. Bár igaz, hogy az én kezdeményezésem volt az egész, a többiek működtették és fektettek bele energiát, úgyhogy őket illeti a dicséret. A Juniorról egyébként ki is léptem azóta, mert nem éreztem jogosnak, hogy ott legyek stábtagnak, miközben nem járulok hozzá a munkához. Anno Athemil is remek munkát végzett ott, de az Othala, Lalee korszak óta nagyon tökös lett az egész.

 

Mennyire ismered illetve milyen a kapcsolatod a RPCJuniorok mostani „szerkesztőivel”?
Othalával Skype-on szoktunk néha kommunikálni, kedves és ambíciókkal teli ember. Anno Athemillel is találkozgattam hébe-hóba, volt hogy együtt kajáltunk. Lalee-val is találkoztam egyszer, nagyon rendes fickó. Remélem most a nyáron is összefutunk majd, ha felutazik a fővárosba. Másokkal nem beszéltem.


Hasonló a kérdés az Otherworld-el kapcsolatban. Ott mióta vagy tag?  Kiket ismersz személyesen a stábból? Illetve milyen a kapcsolatod velük?

2007 óta vagyok elvileg az Otherworld csapatban, Zoly elég hamar megkeresett, miután felfedezte a videóimat. A stábból igazából Peffy-t kivéve mindenkivel találkoztam. Kedves emberek, Zolyval „randevúztam” eddig a legtöbbet. Sajnos amióta fix munkahelyem van, már nem nagyon tudok elmenni nekik a mozis vetítésekre, úgyhogy már csak a maszek filmlátogatásokról tudok beszámolókat készíteni.

 

OW-n filmelemzéseket szoktál készíteni, és Twitteren többször is írtad, hogy „sajtóvetítésen” voltál. Ez hogy működik? Ekkora az OW hírneve? Egyszer csak befut egy kérés, hogy megnézheted ezt és ezt a filmet?

Az Otherworld egy médiaportál és a filmforgalmazókkal kapcsolatban áll. Így az OW elmehet a nem publikus sajtóvetítésekre, amelyek általában 1 héttel a hivatalos premier előtt szoktak lenni. Így van egy hét, hogy mindenki beszámolhasson. Stábon belül eldöntjük, ki megy el rá, vagy jobban mondva, ki ér rá. Elég sok borzasztó filmet kellett már így végigszenvednem, de sok olyan is volt, amely nagyon kellemes meglepetés volt és örültem, hogy láthattam, mert magánemberként biztosan nem vettem volna rá jegyet. Azóta sokkal nyitottabb vagyok más műfajok felé is.

 

Angry Video Game Nerd videói mennyire jelentenek motivációt? Szoktál ihletet meríteni a videóiból?

Nem igazán ad ihletet. Persze anno ez adta az alapötletet, de elég más stílusban nyomjuk szerintem. Na meg ő lényegesen magasabb színvonalon és ő mutatja az arcát, amivel sokkal több lehetősége van, mint nekem. Imádom a videóit és magát az embert. Bármit is csinál AVGN-ön kívül is, egyszerűen fantasztikus. Mint filmfanatikus is nagyra becsülöm.

 

Amikor hozzáfogsz egy játékbemutatóhoz, mivel kezded? Elkezded gyűjteni a plusz infókat, vagy inkább a poénokon jár az eszed?

Általában először végigviszem a játékot, utána megjegyzem a legérdekesebb részeket és végigviszem újra. Eközben felveszem a jeleneteket. Poénokon nem nagyon szoktam agyalni, mindig maguktól jönnek. Látok valamit és bevillan egy ihlet. Ez vagy jó és felírom magamnak, vagy pocsék és el is felejtem gyorsan.

 

Volt már olyan, hogy a videó vége felé egy hiba miatt kénytelen voltál mindent újrakezdeni?

Ha teljesen újra talán nem is, de áramkimaradás okozott már elég kellemetlen meglepetést. Nálam visszatérő jelenség, hogy a videószerkesztők előszeretettel lefagynak, úgyhogy igyekszem sokszor menteni. Movie Maker-es korszakban sokszor a befejezett videó mentésénél voltak komplikációk, amelyek az őrületbe kergettek.

 

Sokszor emlegetted, hogy az Alien Anarchyt nem lehet alulmúlni. Én most akarom az első évadot egy AA tesztel lezárni. Mit tanácsolsz így előre?

Ne tedd!

 

Az általad elemzett játékok igencsak változatos stílusúak. Vannak kedvenc kategóriáid (sport,akció,ügyességi etc.)?

A videók terén az FPS-ekkel lehet a legegyszerűbben dolgozni, de maszekban is az FPS-eket szeretem talán leginkább. Korábban nagyon szerettem még a kalandjátékokat, de sajnos ez a művaj mintha kihalófélben volna. Sportjátékokkal is szívesen játszom, de többnyire régiekkel. Ha normálisan működne a mai gépeken, szerintem még mindig heti rendszerességgel nyomnám az NHL 95-öt.

 

Lehet volt már ez a kérdés, de melyik volt a kedvenc játékod, a bemutatottak közül?

Legjobb játék szerintem a Bus Driver volt, de a kedvenc rossz játékom minden bizonnyal csak a híres nevezetes Mesterlövész lehet. Ha az ember elfogadja, hogy egy silány és kínos játékkal fog vacakolni, nagyon szórakoztató is lehet. De a Beach Soccer-t is szívembe zártam valahogy, mert olyan szerencsétlenül komolytalan valami, hogy nem lehet rá haragudni.

 

Hajlandó lennél újra végigjátszani?

Szerintem a Snajpert biztosan végig fogom még vinni párszor ;)

 

Zárásként, szeretném, ha mondanál ez kis véleményt az én oldalamról. Milyen ötletnek tartod a kommentátor videókat?

Bevallom, eddig még nem ismertem az oldalad, de megnézve, egyből örvendetes, hogy már viszonylag régóta csinálod és látni, hogy rendszeresen frissíted. A kommentátoros ötlet meg egy friss dolog, a foci vb mellett érdekes kis különlegesség lehetett. Kár, hogy nem a tényleges meccs előtt játszottad már le őket, mint felvezető, de gondolom te is inkább meccset néztél, mint játszottál. Egyébként nem rossz a kommentálás, téged szívesebben hallgattalak volna, mint Gundelt...

Köszönöm az együttműködést, remélem nem volt unalmas illetve, nem sok olyan kérdést feszegettem, amit már sokan megtettek.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr702203119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.06. 11:27:56

"Én most akarom az első évadot egy AA tesztel lezárni. Mit tanácsolsz így előre?"

"Ne tedd!"

Ez üt... :D

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.06. 21:25:26

@Millenotti: Ja, ez tök jó. :D
Amúgy jó ötlet, az egész interjú nagyon jó, grat Theo!

Cubi 2010.08.06. 21:34:36

Ezt tényleg egy eredeti interjú lett és nekem tetszett is.Bravo

DCooper 2010.08.06. 21:35:39

Na ja, de annál a kérdésnél komolyan másfajta válaszra számítottál Theo? xD

Alex_Burton 2010.08.06. 23:39:11

@Millenotti: Egyet értek, ehhez gyomor kell, és az 5. 6. pályához minimum 30 deka idegrendszer

DVDMEDVE18 2010.08.06. 23:39:20

jóféle beszélgetés volt, jó látni hogy az emberek még tudnak választékosan és szépen beszélni, az AVGN és RPCJ jó ötlet 2 különböző ember de mégis hasonlítanak

DVDMEDVE18 2010.08.06. 23:43:26

AA illetően meg próbálkoztam vele de volt mikor a gépem fagyott be vagy én a horribilis dolgoktól, az igazat megvalva mikor a közepe fele nem tudtam merre menni inkább hagytam is, rendesen már "halálvágy" fogott el hogy 1 ilyen silány játékot ilyen bénán megcsinálni förmedvény,de az kiborított mikor véletlenül telibe löttem 1-2 civilt és már az UFO-k hívták a zsarukat, besz*rás-nekem ott 1 picit sok volt

The Other Side 2010.08.07. 08:44:29

@Alex_Burton:
3. x szor is egyetértek alex al

Cpt.Bütyök 2010.08.07. 10:16:06

jó lett az interjú :3

Skyzombi 2010.08.07. 10:29:11

az alien anarchyson (vagy min) jót nevettem és az interjú is nagyon jó.

webguru · http://kosztandi.hu/ 2010.08.07. 10:57:09

Gratulálok az interjúhoz!
Az oldal is nagyon jó, csak annyi változtatás, hogy inkább változtass az oldal hátterén, mert sokszor olvasás közbe elég zavaró, valami egyszínű vagy változó színű jó lenne! :)
Üdv: webguru

Dwahi 2010.08.07. 23:42:55

nem is ismertem ezt az oldalt, az RPCJről keveredtem ide, az interjú nagyon királyos mintha csak egy újságban olvasnám
gratula

Benyo513 2010.08.08. 22:16:58

Még több ilyen interjút! :P

dualmotkany 2010.08.09. 00:11:01

Köszönöm, jó volt olvasni :D

Xezs 2010.08.10. 21:30:40

Jó lett, csak helyesírásilag/elütésügyileg még át kellett volna nézi párszor.
süti beállítások módosítása