Menü

Elérhetőségek

elér1.pngelér2.pngelér3.png

Társoldalak

társmenü_07.pngtársmenü_06.png

Utolsó kommentek

  • Csuszi kukac: Szeva Théo régi barátom! Megismersz még? :D A kis kukac immár nagy kukac lett! Úgy látszik a worms... (2014.05.23. 01:02) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: már publikáltam azt a cikket MoyesOut cimen :) (2014.05.04. 22:32) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @Je m'appelle Théo: Akkor kíváncsian várom, és a blogodon lévő dolgokat is, mert vannak olyan "top... (2014.04.30. 23:00) Költözés!
  • Je m'appelle Théo: @ARSENAL4EVER: hamarosan lesz erre válasz az új oldalon :) (2014.04.26. 21:30) Költözés!
  • ARSENAL4EVER: @szbalazs: Hát nem baj, egyszer csak kész lesz. Amúgy mi a véleményed Moyes távozásáról/munkásságá... (2014.04.22. 19:52) Költözés!
  • Utolsó 20

face á face...hullámok és süllyesztők

2011.05.31. 15:55 - Je m'appelle Théo

Címkék: á face

Üdv mindenkinek! Rengeteget töprengek azon, miért nem hajlandó megindulni egy kicsit a nézettségem. Talán rossz mezőnyben próbálkozom? Hiszen videókat publikálok, de mégsem úgy, mint mások. Esetenként meg-megugrott a látogatottság (RPCJuniorokon publikált videó után vagy a freddyD interjú után) de azzal a lendülettel, pár nap alatt vissza is esett. Mi lehet a gond? Magam sem tudom. Egy-két történetet előszedtem a blog eddigi múltjából, amik a színfalak mögött zajlottak.

Rossz PC Játékok: freddyD interjú
Az első komoly próbálkozásom, egy a játékbemutatózás nagyatyjával készült irásos itnerjú volt. Aznap, mikor kikerült az interjú, csúcsot döntött a nézettségem, és azóta is az a legjobban látogatott napom, a maga 5130 PI-jével. A látogatottság azonban 3 nap alatt visszaesett az átlagosra. Valószínű, hogy a nagy része a társaságnak végigolvasta az interjút, de nem böngészett tovább. Sajnálom, hiszen lehet, hogy volt futball- vagy sportkedvelő köztük, akit lehet elszórakoztattak volna a meccseim.

FIFAHungary – első pofon
Magyarország legkomolyabb, FIFA-val foglalkozó oldala a FIFAHungary. Gondoltam, ha más nem, őket biztos érdekli majd a dolog és akár egy egész jó kapcsolatot sikerül majd kiépíteni. Nos, tévedtem. Egy elég fennkölt stílusú levélben megkaptam, hogy ha blogolni akarok, ott van a FIFAHungary blogrendszere és érjem be annyi reklámmal. Na, kösz. Lehet én voltam naív, de úgy gondolom, hogy ha adódik egy ilyen projekt, akkor azt lehet, hogy támogatni kéne, nem?

Átigazlások – Gportal pofon…
Második próbálkozás… ismét pofon… illetve, kapásból másfél pofon. Az első, egy átigazolásokkal foglalkozó oldal, akikre úgy gondoltam, hogy a futball téma miatt kialakulhat egy közös kör. Mi volt a válasz? „200 Ft-ért(!) egy hónapra(!) kiteszünk neked egy bannert”. Kedves, mi? A másik, ugyanennek az oldalnak a társoldala, ahonnan egy ilyen levelet kaptam: „oldalad nézettsége nem elég jó ahhoz, hogy társoldalak legyünk”.

GPortal pofon: Csapó 2.
Ez nem olyan komoly, inkább csak egy felesleges e-mail volt. Igyekeztem a FIFAZone nevű oldallal kapcsolatba kerülni, de azóta sem érkezett levél a kérésemre… ennyit erről.

SimSport TV: ígéretes kezdés…
Ez egész jól kezdődött. Egy, egy és fél órás live autóverseny, ami alatt nagyon jól éreztem magam. Miért lett bukta? Bevallom a kiegészítők és maga az rFactor eléggé jól emésztette a merevlemezemet, amin ugye szükséges legalább 15-20 GB szabad hely egy meccs felvételéhez, ami egy 100GB-os partíción nem is olyan egyszerű. A másik furcsaság, hogy miután visszautasítottam egy versenyt, azóta nem is kerestek. Bár lehet nekik megvan a konkrét körük, akik kommentálnak, azért megért volna még 1-2 futamot ez a társulás. A látogatottságom ezalatt semmit nem változott, hiszen valahogy a banner „csere” is csak az én oldalamról valósult meg.

Persze, nem panaszkodhatom. Elég sok embert sikerült a bloggal elérni és megismerni. A tegnapi napon láthattatok egy interjút Monoki Lehellel és már jó pár különleges netes figurát is láthattatok interjúalanyként. Igyekszem a blogot frissítgetni illetve újabbnál-újabb dolgokkal érkezni, hogy legalább ezt az apró közönséget megtartsam…az új dolgokról meg majd holnap, meg azután, meg azután beszélek… :)

u.i.: aki tud ajánlani egy focival foglalkozó oldalt, ami esetleg hajlandó lehet közreműködésre, az jelezze, lehetőleg kommentben, vagy e-mailben :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://theosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr632941071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OVERLORD · http://overlord.blog.hu 2011.06.01. 16:25:39

Nem értem miért ilyen alacsony az úgynevezett "rajongói" táborod, pedig nekem te vagy (Lalee után :D)a kedvenc bloggerem.Az, hogy valaki próbál kiépíteni egy összetartó Fifa-s blogger közösséget, úgy hogy közben egyéb dolgokat is csinál ezen kívül (pl. zenei blokk, játékbemutatók,interjúk,) kifjezetten jó dolog.Én tehát úgy gondolom hogy az egyik legjobb magyar blog a tied, talán a design az ami olyan semmilyen, és nem igazán fogja meg az embereket.Talán egy új dizájn dobna az oldal nézettsége, de akkor sem értem hogy lehet ilyen alacsony a nézettséged.

ARSENAL4EVER 2011.06.01. 21:33:28

@OVERLORD: Csatlakoznék hozzád. Szerintem is fantasztikus az oldal, bár ahogy mondtad a design nem a legjobb, de szerintem ez nem rontja a minőséget. Amúgy kár, a SimSport TV-s futamod nagyon tetszett. :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.06.02. 21:31:23

@ARSENAL4EVER: a design frissítésén Froggal dolgozunk...a fekete alap lehet, hogy marad, de egy teljesen új stílus és szín jelenik majd meg...:) a SimSporttal meg találtam ki valamit, kérdés, hogy ők is belemennek-e... :)
süti beállítások módosítása